lördag 24 mars 2012

små söta dyra skor

ja jag vill ha dem, allihopa och jag vet det är inte nödvändigt men jag vill vill vill!
Jag köper det mesta ekologiskt, gärna secondhand men någonstans - i någon skoreklam gissar jag- så står det att skor ska man inte köpa begagnat.
Jag unnar mig så lite av lyx och flärd så snälla skofen ger mig bara dessa NU NU NU!!!!
Ett par Peter Kaiser: Anaba för nästan 1500kr är ju precis vad en tvillingmamma behöver i sandlådan!

Finns i flera färger!

















eller de här för en het kväll ute.
















För många år sedan danade jag på studio 54 i NY, man kan knappt tro det men det är sant. De här skulle passat...



















Men de här då, de måste fungera på stranden i alla fall med barnen??
Guess: Maiya2 1249 kr






















Eller bara en klassy restaurang i NY igen, snälla en natt
Tosca Blu Shoes: Edera 1099 kr.

Ja snälla skofen nu vet du vad jag önskar mig och skoförsäljaren ( vilket märke som helst) nu vet du vilka skor jag säljer mig för!!! )

/ Trevlig helg Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar